Alla inlägg under februari 2014

Av HOPE Holdonpainends - 8 februari 2014 17:16

Hejsan!
Okej, jag vet att ni kanske är rätt så besvikna på att vi varken har bloggat eller uppdaterat med info på den senaste tiden, men grejen var den att vi hade ju bestämt som sagt att skänka pengarna nu under Jul.
Vi vill göra det tillsammans. Vi starta detta projektet tillsammans och vi SKA avsluta det tillsammans.
Eftersom Camila åkte till New York under ungefär hela december och var då borta under jul så kunde vi inte göra det utan henne.

Och sedan videon... Finns inte ord för hur oerhört tacksamma vi är för alla som tog sin dit att ställa frågor...
Det faktiskt nästan lite awkward, för videon kom inte ut när vi hade lovat att den skulle.
Camila har vart borta.
Vi har skjutit upp det ganska mycket.
S-K-O-L-A-N.

Och jag vet att Wilma gjorde ett inlägg om att vi skulle spela in den idag, och jag kan stå för att det faktiskt är jag som sa att jag inte kunde, så vi måste skjuta upp det igen.
Anledningen är,att vi har ett stort mega idiotiskt prov på onsdag och jag känner att jag behöver plugga riktigt mycket inför det.

Alla vi 4, L-O-V-A-R att förbättra oss när det gäller bloggen, Tack för ert stöd och hoppas ni förstår <3

Ps, håll er uppe för överraskningen ;)

~Roz

Av HOPE Holdonpainends - 8 februari 2014 11:42

Hej, idag ska vi försöka spela in videon. Och sen så måste vi redigera den så den kommer upp så fort som möjligt :)

Det kommer även komma upp en liten överraskning så småningom, så håll ögonen öppna ;)
~Wilma

Av HOPE Holdonpainends - 1 februari 2014 22:16

Hej :)

Nu är Camila hemma från sin semester och då betyder det att #askhope videon kommer upp inom snart. Just nu har vi väldigt mycket i skolan, men vi lovar att vi ska försöka fixa den inom kort :)

//Wilma :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards